top of page
Om os: About

Sådan forløber vores samarbejde.

Jeg sørger for hele tiden at holde dig, opdaterede på, hvornår jeg arbejder for jer, og hvad jeg laver.

Det er vigtigt for mig at finde en samarbejdsform, der passer ind i din hverdag og virksomhed. Derfor aftaler vi i fællesskab, hvordan du vil have samarbejdet, foregår – om det er et fast antal, timer hver uge, eller jeg skal hjælpe dig efter behov.

Vi samarbejder hver for sig . . .

Da det ikke er nødvendigt for mig, at sidde fysisk hos dig og arbejde på de opgaver vi aftaler, er det eneste det kræves af dig, et login til din webshop eller hjemmeside, for at kunne udføre de opgaver vi har aftalt på forhånd.

 

Når jeg udfører et arbejde remote, har jeg en fast og grundig arbejdsgang, så jeg dermed kan sikre at samarbejdet bliver vellykket for både begge parter. 

01

Statusmøder online eller pr. telefon

Vi holder korte statusmøder over telefonen eller online på din foretrukne mødeplatform.

 

Her ser vi hinanden, og jeg informerer dig om status på opgaver. Det er også her, der måske dukker nye opgaver op, som skal løses. Skulle der gøre dette, føjer jeg dem til opgavelisten og sender en opdateret liste, der skal godkendes – før jeg påbegynder nye opgaver.

02

Godkendelse

Alle opgaver kræver godkendelse fra dig eller min kontaktperson, både før de igangsættes og afsluttes.

 

Jeg sender en mail til dig, hvor jeg beder om dine kommentar eller godkendelse.

03

Fakturering

Ved fakturering skeler jeg mellem aftalte faste timer og ad-hoc opgaver.

 

Ved faste antal timer fakturerer jeg ved udgangen af måneden, og ad-hoc opgaver faktureres efter endt opgave.

 

Betalingsfristen er 8 dage fra fakturadato.

Faktura sendes automatisk fra e-conomic.

Ved ingen reaktion på email eller godkendelse af afsluttet opgave
Er en opgave påbegyndt og der er adspurgt efter yderligere information eller godkendelse og dette ikke er mig i hænde senest 10 dage efter jeg har sendt e-mail, faktureres opgave. Se uddybende oplysninger ved §4 i Salgs- og Leveringsbetingelserne

04

Hvordan arbejder jeg?

Jeg arbejder hjemmefra via et remote samarbejde og det kræver typisk lidt mere af dig end af mig i samarbejdet.

 

Hvis ikke du selv har tid, skal du afsætte en fast kontaktperson, som pr. e-mail kan udlevere information, billeder m.m. og godkende færdige opgaver, når jeg har brug for dette.

 

Dermed afværger vi begge, jeg må stoppe med opgaven indtil jeg får det materiale eller information jeg har brug for.

05

Forventninger og kvalitetssikring

Vi afstemmer forventningerne til samarbejdet, så både du og jeg ved hvem, der tager sig af hvad.

Mine forventninger til samarbejdet:

  • At relevant information leveres til tiden

  • At mine e-mails besvares senest dagen efter modtagelse

  • At der allokeres tid fra dig eller kontaktpersonens side til samarbejdet

  • At vi begge overholder den aftalte plan og deadlines

Jeg er proaktivt i mit samarbejde, så derfor vil du til tider opleve jeg kommer med forslag, hvis jeg vurderer det, er noget som er vigtigt eller forbedre din webshop eller hjemmeside.

06

Vi mødes fysisk ca. hver anden måned

Når jeg indgår et samarbejde, bygger det på tillid! Du skal have en god mavefornemmelse og føle du kan have tillid til mig.

 

Det vil jeg sikrer med ordentlighed, ærlighed og gennemsigtighed. Jeg vil gerne kende din virksomhed og dig rigtig godt.

 

Både du og jeg skal investere tid i samarbejdet, så vi kommer til at skabe et loyalt samarbejde, der bygger på tillid og tryghed. Jeg mener ikke, at det er nok at kommunikere på e-mail eller tale i telefon i ny og næ.

 

Derfor vil jeg gerne besøge dig ca. hver anden måned, hvor du giver en kop kaffe – jeg tager selvfølgelig en kage med. Besøget behøver ikke tage mere end 30 minutter til 1 time. Her snakker vi om løst og fast på ægte nordjysk beskeden maner og måske lidt om de kommende opgaver og tanker du har omkring dem.

07

Materiale og Planer

Jeg opretter en fælles arbejdsmappe i Google Drev, som vi begge har adgang til med diverse materiale, opgavebeskrivelser, aftaler og planer.

Når jeg har oprette en fælles mappe, sender jeg et link på e-mail til dig eller min kontaktperson, som giver adgang til fællesmappen.

Link til fællesmappen er IKKE offentlig.

Skal jeg hjælpe dig med at skabe et godt fundament?

Lad mig hjælpe dig med mine specialistkompetencer og ressourcer, så vi i fællesskab kan lave en plan for processen i at sikre dit website, bliver som nyt igen.

 

Lad os sammen forbygge at du mister salg, synlighed i søgemaskinerne og troværdighed.

 

Jeg ser frem til at indgå et langt og holdbart samarbejde,

hvor fundamentet bygger på ordentlighed. høj faglig kunnen og ærlig kommunikation.

Med venlig hilsen

Betina Mikkelsen

Ejer af Mikkelsen Consulting​​

bottom of page