top of page

Indledning af samarbejde

Er det vigtigt for dig at finde en samarbejdspartner, der matcher dine behov?

Hos mig er det essentielt at sikre et solidt match, hvilket jeg gør gennem grundigt forarbejde ved hver henvendelse.

Timepris pr. 1. november 2023: 650 kr. ekskl. moms.

Ingen bindingsperiode.

Indledningen til samarbejdet består af 4 trin, før det egentlige arbejde kan påbegyndes fra min side.

  • Facebook
  • LinkedIn

Sådan foregår den indledende proces og onboarding:

01

Første henvendelse

Når du har udfyldt den nedenstående formular og sendt den til mig, vil jeg se på din hjemmeside eller webshop.

 

Baseret på de oplysninger, som du har skrevet eller fortalt mig, vil jeg forberede mig og danne mig et overblik over, hvad jeg kan gøre for dig.

Jeg kontakter dig inden for 12 timer for at aftale et fysisk eller online møde.

Du kan også allerede nu booke et 30-minutters gratis møde via dette link

02

Gratis intro møde på ca. 1 time.

Vi mødes enten fysisk eller online, så vi kan få sat ansigt på hinanden.

På mødet vil jeg gennemgå de ting, du har skrevet til mig, og hvis du har spørgsmål, har du mulighed for at stille dem her.

På introduktionsmødet vil jeg opnå mere kendskab til din virksomhed, se virksomheden indefra og høre om dine udfordringer med din hjemmeside eller webshop.

På introduktionsmødet vil vi også tale om de opgaver, du ønsker løst.

 

Derefter afstemmer vi forventningerne, så vi begge forstår betingelserne for et tillidsfuldt samarbejde og et solidt fundament.

Det er på dette møde, du skal træffe beslutningen om, hvorvidt du vil samarbejde med mig.

​Mødets agenda vil være:

  1. Du fortæller om din virksomhed.

  2. Du fortæller om dine udfordringer og hvorfor du ønsker hjælp.

  3. Jeg kommer med mine betragtninger, baseret på din information.

  4. Vi aftaler næste skridt.

For at skabe et solidt fundament for samarbejdet, skal vi begge føle, at vi er et godt match

03

Adgang til din webløsning m.m.

Jeg skal have adgang til din webløsning og anden relevant *software/platforme for at kunne arbejde for dig.
 

*Adgang til anden relevant software/platforme afhænger af, hvilke opgaver du ønsker, at jeg skal løse for dig.
 

Hvad behøver jeg som minimum adgang til?
 

  • Din webløsning med administratoradgang.

  • Adgang til Google Search Console (GSC).
     

Jeg sender e-mailadresser, som skal benyttes ved oprettelse af mig som bruger i de relevante løsninger.

04

Opgavebeskrivelse

Før jeg kan påbegynde at arbejde for dig, skal jeg have modtaget en beskrivelse af, hvilke opgaver du ønsker løst.

Du skal forvente under opstartsfasen at afsætte tid til mig på mail, telefon eller via online møde for at besvare spørgsmål fra min side.

Jeg er grundig i mit arbejde og vil sikre dig kvalitet, så du sparer så mange penge som muligt på det videre forløb.

 

Derfor er det altafgørende, at vi er enige om den fremtidige proces, herunder beskrivelse af opgaver m.m.

Hvis jeg vurderer, at der er mindre og hurtige opgaver, du selv kan løse, vil jeg oplyse dig om dette, så dine omkostninger holdes på et minimum

Kontakt mig via formular

Lad mig sikrer at din hjemmeside eller webshop fremstår opdateret og fungerer optimalt, så du forebygger tab af salg, synlighed i søgemaskiner samt bevarelse af virksomhedens troværdighed.

Venligst indtast dine kontaktoplysninger i fornedenstående formular.

Kontakt: Contact
bottom of page