Aftale om webshop optimering og vedligeholdelse

En aftale om optimering og vedligeholdelse betyder, at du ikke skal tænke på om din webshop er optimeret og vedligeholdt på alle vigtige punkter.

 

Du lejer nemlig mig på timebasis, til at hjælpe med de små opgaver du ikke selv har tid til eller til at vedligeholde/optimere din webshop.

Budgetvenlig timepris: 450,00 kr. excl. moms og ingen binding

 

Der er ingen opgaver, der er for små for mig! Jeg udfører også opgaver, der kun tager 15 min og tager derfor kun betaling for 15 minutter.

Hvad kan en opgaveplan indeholde?

Aftalens indhold aftales med dig under et intromøde, der ca. varer 1 time.

 

Nedenstående er et udpluk af opgaver, som mine klienter oftest får hjælp til:

Hjælp med SEO

  • Relevante søgeord findes

  • SEO konkurrentanalyse

  • SEO optimering af billede beskrivelse (Alt tekst)

  • SEO optimering af billede filnavne

  • SEO optimering af metatitel

  • SEO optimering af metabeskrivelse

  • SEO optimering af kategorier 

  • SEO optimering af produkt og produktsider

  • Kontrol af tekniske SEO f.eks. robots.txt, sitemap, canonical, re-directs (kan kræve udvikler hjælp)

  • Korrekt brug af H1, H2, H3 overskrifter

  • Kontrol af duplicate content og indeksering i søgemaskiner

  • Intern linkbuilding

Test

  • ​Løbende test af "læg i kurv"

  • Løbende test af "check-out" og hastighed

  • Løbende test af duplicate content

  • Løbende test af indeksering

  • Løbende test af responsiv design

Filtre & Attributter

  • Oprettelse af filtre

  • Oprettelse af attributter

  • Vedligehold af attributter

Kategorier

  • Oprettelse af kategorier

  • Tilføjelse af produkter til kategori

  • Nummerering af produkter i kategori

  • Oprette attributter og filtrer

Produkter

  • Oprettelse af produkter

  • Oprettelse af gruppeprodukter

  • Tilføjelse af attributter

  • Tilføjelse af relateret produkter

  • Oprettelse af attributter

  • Ændring af billede filnavne

Design & Brugervenlighed

  • Optimering af CTA'er (Call-to-action)

  • Optimering og komprimering af billeder

  • Opdatering af forside

  • Opdatering blog på webshoppen

Projektledelse

  • Jeg har kontakt til din udvikler eller webbureau

  • Jeg har kontakt til få nøje udvalgte udviklere, som kan udføre de små opgaver

  • Jeg har kontakten med udvikleren og holder dig informeret

  • Udvikler fakturer dig direkte for udførte opgaver

Fordelen ved at outsource dine webshop opgaver

Du får tid til alle de administrative opgaver, pakke og sende ordre, markedsføring, kundepleje m.m., mens jeg fokuserer på at bruge mine færdigheder og løser opgaverne som din webshop kræver.

  • Budgetvenlig timepris 450,00 kr. ex. moms.

  • Du sparer en fast månedsløn til medarbejder.

  • Du har ingen udgifter til feriepenge eller pension.

  • Det er trygt for dig, da der ikke er nogen binding.

  • Du sparer penge, da du kan leje mig på timebasis.

  • Jeg fakturerer ikke for tiden, jeg skal bruge for at sætte mig ind i dit system.

 

Jeg kan træde til med kort varsel og fylde rollen ud i mellemtiden, hvis din medarbejder, der vedligeholder webshoppen, er sygemeldt, går på barsel eller andet.

 

Timepris og Fakturering

 

Ingen opgaver er for små, så har du en enkelt opgave i løbet af en måned der kun tager 15 minutter, løser jeg også denne.​

  • Timepris: 450,00 kr. excl. moms.

  • Ved fakturering skeler jeg mellem aftalte faste timer og ad-hoc opgaver.

  • Ved aftale om faste antal timer fakturerer jeg ved udgangen af måneden.

  • Ad-hoc opgaver faktureres efter endt opgave.​​​

Jeg er ikke et webureau, og det betyder:

At jeg overlader kodning, til din interne udvikler eller webbureau og markedsføring til dit marketingbureau.

Jeg gør nemlig kun det, jeg er god til - for at sikre dig et trygt og grundig samarbejde.

Har du brug for hjælp til en anden opgave, der er relateret til kodning eller markedsføring? Men ikke har en samarbejdspartner til dette, kan jeg hjælpe dig med at finde et troværdigt firma, som kan hjælpe dig.

 

  • Jeg har flere faste samarbejdspartnere, som er nøje udvalgt udfra, at de skal være dygtige i processen og kan kvalitetssikre deres opgaver.​

  • Jeg har ingen økonomisk interesse, når jeg hjælper dig med at finde en samarbejdspartner indenfor kodning eller online markedsøring m.m.

  • Derfor vil de også fakturere dig direkte for de udførte opgaver.​

Hvordan kan du være tryg ved jeg kan vedligeholde din webshop?

Ved brug af mit pålidelige netværk, af professionelle og nøje udvalgt samarbejdspartnere indenfor marketing, tekst og webshop programmering kombineret med mine egen +20 års brede erfaring indenfor reklamebureau, webbureau og som ejer af egen webshop, er du sikret en samarbejdspartner, som kan hjælpe dig på alle måder, med din webshop.

 

Jeg har over 20 års erfaring at trække på inden for reklame- og internetbranchen, som konsulent i flere reklamebureauer, i Aalborg og projektleder, afdelingsleder i webbureauer i Aalborg samt Managing Director i Skandinavien for et webbureau i Ukraine.

Sådan forløber samarbejdet:

01

Statusmøder online eller pr. telefon

Vi holder korte statusmøder over telefonen eller online på din foretrukne mødeplatform.

 

Her ser vi hinanden, og jeg informerer dig om status på opgaver. Det er også her, der måske dukker nye opgaver op, som skal løses. Skulle der gøre dette, føjer jeg dem til opgavelisten og sender en opdateret liste, der skal godkendes – før jeg påbegynder nye opgaver.

02

Godkendelse

Alle opgaver kræver godkendelse fra dig eller min kontaktperson, både før de igangsættes og afsluttes.

 

Jeg sender en mail til dig, hvor jeg beder om dine kommentar eller godkendelse.

03

Fakturering

Ved fakturering skeler jeg mellem aftalte faste timer og ad-hoc opgaver.

 

Ved faste antal timer fakturerer jeg ved udgangen af måneden, og ad-hoc opgaver faktureres efter endt opgave.

 

Betalingsfristen er 8 dage fra fakturadato.

Faktura sendes automatisk fra e-conomic.

Ved ingen reaktion på email eller godkendelse af afsluttet opgave
Er en opgave påbegyndt og der er adspurgt efter yderligere information eller godkendelse og dette ikke er mig i hænde senest 10 dage efter jeg har sendt e-mail, faktureres opgave. Se uddybende oplysninger ved §4 i Salgs- og Leveringsbetingelserne

04

Hvordan arbejder jeg?

Jeg arbejder hjemmefra via et remote samarbejde og det kræver typisk lidt mere af dig end af mig i samarbejdet.

 

Hvis ikke du selv har tid, skal du afsætte en fast kontaktperson, som pr. e-mail kan udlevere information, billeder m.m. og godkende færdige opgaver, når jeg har brug for dette.

 

Dermed afværger vi begge, jeg må stoppe med opgaven indtil jeg får det materiale eller information jeg har brug for.

05

Forventninger og kvalitetssikring

Vi afstemmer forventningerne til samarbejdet, så både du og jeg ved hvem, der tager sig af hvad.

Mine forventninger til samarbejdet:

  • At relevant information leveres til tiden

  • At mine e-mails besvares senest dagen efter modtagelse

  • At der allokeres tid til fra dig eller kontaktpersonens side til samarbejdet

  • At vi begge overholder den aftalte plan og deadlines

Jeg er proaktivt i mit samarbejde, så derfor vil du til tider opleve jeg kommer med forslag, hvis jeg vurderer det, er noget som er vigtigt eller forbedre din webshop eller hjemmeside.

06

Vi mødes fysisk ca. hver anden måned

Når jeg indgår et samarbejde, bygger det på tillid! Du skal have en god mavefornemmelse og føle du kan have tillid til mig.

 

Det vil jeg sikrer med ordentlighed, ærlighed og gennemsigtighed. Jeg vil gerne kende din virksomhed og dig rigtig godt.

 

Både du og jeg skal investere tid i samarbejdet, så vi kommer til at skabe et loyalt samarbejde, der bygger på tillid og tryghed. Jeg mener ikke, at det er nok at kommunikere på e-mail eller tale i telefon i ny og næ.

 

Derfor vil jeg gerne besøge dig ca. hver anden måned, hvor du giver en kop kaffe – jeg tager selvfølgelig en kage med. Besøget behøver ikke tage mere end 30 minutter til 1 time. Her snakker vi om løst og fast på ægte nordjysk beskeden maner og måske lidt om de kommende opgaver og tanker du har omkring dem.

07

Materiale og Planer

Jeg opretter en fælles arbejdsmappe i Google Drev, som vi begge har adgang til med diverse materiale, opgavebeskrivelser, aftaler og planer.

Når jeg har oprette en fælles mappe, sender jeg et link på e-mail til dig eller min kontaktperson, som giver adgang til fællesmappen.

Link til fællesmappen er IKKE offentlig.

Kontakt mig for lokalt samarbejde

Skriv dine kontaktinformationer og fortæl kort, hvad du ønsker hjælp til.

Du kan også skrive en mail til betina@mikkelsen-cbd.com eller ring 30309624.

Felt markeret med * er påkrævet udfyldt.

Budgetvenlig timepris, grundig forberedelse og jordnær nordjysk service.

Har over 20 års praktisk erfaring indenfor udvikling og vedligeholdelse af hjemmesider og webshops som projektleder, konsulent, rådgiver og managing director.

 

Har et stort lokalt kendskab og ved hvad, det betyder at have en troværdig og jordnær samarbejdspartner. Jeg arbejder ud fra faste processor og forbereder mig grundigt.

Jeg tilbyder en fornuftig og budgetvenlig timepris på 450 excl. moms i timen, så du kan spare på dine omkostninger på webshoppen.