Indledning til kontakt for samarbejde

Det er vigtigt vi begge føler, vi er et godt match, derfor er jeg grundig i mit forarbejde, med de henvendelser jeg får.

 

Vi skal igennem 6. trin før det endelige arbejde begynder.

Sådan foregår den indledende proces og onboarding:

  • Facebook
  • LinkedIn

01

Første henvendelse, enten via formular eller telefon.

Når du har udfyldt nedenstående formular og sendt den til mig, kigger jeg på din hjemmeside eller webshop. Ud fra dine oplysninger, som du har skrevet eller fortalt mig, vil jeg forberede mig og danne mig et overblik over hvad jeg kan gøre for dig. 

Jeg kontakter dig indenfor 12 timer med henblik på at aftale et fysisk eller online møde.

Du kan også allerede booke et 30 minutters gratis møde via dette link

02

Intro møde ca. 1 time.

Vi mødes enten fysisk eller online, så vi kan få sat ansigt på hinanden.

På mødet vil jeg gennemgå de ting, du skrev til mig, og har du spørgsmål, har du også mulighed for at stille dem her.

På intro mødet, vil jeg opnå mere kendskab til din virksomhed, se virksomheden indefra, høre om dine udfordringer med din hjemmeside eller webshop.

På intro mødet vil vi også tale om de opgaver du ønsker løst. Og derefter afstemmer vi forventningerne, så vi begge forstår betingelserne for et tillidsfuldt samarbejde og solidt fundament.

Det er på dette møde, du skal beslutningen om, du vil samarbejde med mig. 

​Mødets agenda vil være:

  • Du fortæller om din virksomhed.

  • Du fortæller om dine udfordringer og hvorfor du ønsker hjælp.

  • Jeg kommer med mine betragtninger, baseret på tilsendt information.

  • Vi aftaler næste step.
     

For at skabe et solidt fundament for samarbejdet, skal vi begge føle vi er en godt match.

03

Aftalegrundlag og Fortrolighedserklæring sendes.

Aftaler vi på Intro mødet at vi skal indgå et samarbejde, sender jeg senest 2 dage efter mødet, følgende dokumenter til dig, som du skal underskrive og sende retur til mig på mail:

  • Aftalegrundlag

  • Non Disclosure Agreement (NDA) - Fortrolighedserklæring

Følgende dokument udleveres, som vedlæg til vores aftale:

I Aftalegrundlag, beskrives der overordnet hvad jeg skal lave for dig, og endvidere sender jeg også en underskrevet Fortrolighedserklæring (Non Disclosure Agreement), om jeg har tavshedspligt om den viden jeg får omkring din virksomhed.

​Begge dokumenter, underskrives af både du og jeg. Når du har underskrevet tilsendte dokumenter, scanner du dokumenterne og sender retur til mig enten som en vedhæftet PDF eller JPEG fil på mail.​

05

Adgang til din webløsning m.m.

Når jeg har modtaget begge dokumenter, behøver jeg adgang til din webløsning og anden relevant software for at kunne udarbejde en grundig opgavebeskrivelse.

Adgang til andet relevant software afhænger af, hvad du ønsker jeg skal løse af opgaver for dig.

Hvad behøver jeg som minimum adgang til?
 

  • Din webløsning, med administrator adgang

  • Adgang til Google Search Console (GSC)

Jeg sender e-mail adresser, som skal benyttes ved oprettelse af mig som bruger i relevante løsninger. 

04

Struktur på opgaverne og projektplanlægning

Før jeg kan starte med en uddybende opgavebeskrivelse og planlægning, skal jeg have modtaget nedenstående:

  • Underskrevet Aftalegrundlag og Fortrolighedserklæring (NDA), 

  • Adgang til din Webløsning og Google Search Console,

Du skal forvente under opstartsfasen at afsætte tid til mig på mail, telefon eller via online møde, til spørgsmål for jeg kan lave en grundig opgavebeskrivelse og plan med estimeret tid på opgaverne.

 

Jeg skal bruge ca. 2-6 timer til opgavebeskrivelsen, tekniske analyse af websiden, kontrollere brugervenlighed, test dit website, tjekke settings i back-end m.m. og projektplanlægning.

Jeg er grundig i mit arbejde og vil sikre dig kvalitet, så du sparer så mange penge som muligt på det videre forløb, derfor er det altafgørende at den fremtidige proces indeholder en ordentlig beskrivelse af opgaver og projektplanlægning med estimeret tider.

Vurderer, jeg, der er mindre og hurtige opgaver du selv kan løse – vil jeg oplyse dig om dette, så dine omkostninger holdes på et minimum.

Opgavebeskrivelsen og planen vil du have senest 7 dage efter på e-mail.

Du godkender opgavebeskrivelsen og estimerede tider.

06

Løsning af opgaver begynder

Efter du har godkendt opgavebeskrivelse, begynder jeg at arbejde på opgaverne.

Jeg vil anbefale dig, at læse om min samarbejdsform, da den er afgørende for jeg kan sikre dig et solidt fundament og kvalitet.

 

Kontakt mig for samarbejde

Skriv dine kontaktinformationer og fortæl kort, hvad du ønsker hjælp til.

Du kan også skrive en mail til betina@mikkelsen-cbd.com eller ring 30309624.

Felt markeret med * er påkrævet udfyldt.